Vyřídí, zjistí, udělá, připraví, objedná, napíše, zavolá, přinese, zabalí, pošle... Prostě pomůže se vším, co potřebujete udělat, ale nemáte na to čas nebo se Vám to nechce dělat. To je virtuální asistentka.
Virtuální asistentka
Získejte šikovnou, spolehlivou, pečlivou, příjemnou a levnou virtuální asistentku, která Vám pomůže ušetřit čas i starosti.
Základní služby:
- Zpracování dat: vyhledávání informací, zpracování informací, přepisování textů, tvorba tabulek, vytváření prezentací
- Administrativní činnosti: kontrola a reagování na e‑maily, objednávání zboží nebo služeb, příprava podkladů pro účetní, tisk a kopírování dokumentů, kompletace a rozesílání zásilek, korektury textů, hlídání pohledávek a závazků
- Organizace času: domlouvání a přesouvání schůzek, organizace diáře, rezervace ubytování a restaurací, rezervace jízdenek a letenek, objednání k lékaři, do autoservisu, upozornění na narozeniny a výročí, tipy na dárky
- Doplňkové služby s přesahem:
- Marketing a reklama: tvorba marketingových textů, příprava a realizace reklamy a propagace, péče o webové stránky a sociální sítě, rozesílky hromadných e-mailů a e-newsletterů, zajištění grafických návrhů a tisku
- Zastoupení: přebírání a vyřizování pošty, chození po úřadech, pořizování dokladů
- Obstarání služeb: zajišťování služeb odborníků jako např. překladatel, tlumočník, právník, účetní, daňový poradce, marketingový poradce, kouč apod.
Regionální působnost
Naše služba Virtuální asistentka je ideální pro firmy, freelancery, soukromé osoby či neziskové organizace z těchto regionů:
- Blansko, Brno-město, Brno-venkov, Břeclav, Hodonín, Jihlava, Kroměříž, Olomouc, Praha, Prostějov, Třebíč, Uherské Hradiště, Vyškov, Zlín, Znojmo, Žďár nad Sázavou
Jak to funguje?
- Kontaktujte nás – nejlépe telefonicky, případně e-mailem nebo osobně.
- Popište nám, s čím byste potřebovali pomoci: co je potřeba udělat, v jakých termínech, co k tomu budeme potřebovat, jakým způsobem bude vykonaná práce předána atd.
- Na základě Vašeho zadání si domluvíme cenu.
- V případě, že jste naším novým klientem, vystavíme Vám zálohovou fakturu a jakmile bude uhrazena, pustíme se do práce.
- V případě stálých klientů máme nastavené konkrétní pracovní plány, přijímáme průběžné požadavky a fakturujeme po skončení měsíce dle odpracovaných hodin a vynaložených externích nákladů.
- Jakmile je práce dokončena, předáme Vám výstupy, včetně výkazu s počtem odpracovaných hodin a fakturou za naše služby.
Výhody virtuální asistentky
- Pomůže Vám efektivně s tím, co nestíháte, nebo do čeho se Vám nechce.
- Platíte za skutečně odpracovaný čas na konkrétních úkolech.
- Ušetříte personální a provozní náklady oproti 'klasické' asistentce.
Uvažujete o využití našich služeb? Myslíte, že bychom mohli být tím pravým partnerem pro spolupráci na realizaci Vašich záměrů?
Kontaktujte nás >>
Zavolejte nám
nebo napište
Přemýšlíte o využití našich služeb? To nás těší, uděláme vše pro Vaši spokojenost. Kontaktujte nás, abychom Vás mohli vyslechnout, upřesnit si Vaše očekávání a najít to správné řešení.
Více >>